Kto sme

Máme vysokoškolské vzdelanie v odbore FYZIOTERAPIA, absolvovali sme viacero odborných kurzov a naďalej sa vzdelávame v našom odbore a aj v ďalších „alternatívnych“ smeroch. Preto v našich postupoch využívame aj HIRUDOTERAPIU – Liečbu pijavicou lekárskou a prvky AJURVÉDY.

U nás v AYURFYZIO – FYZIOTERAPEUTICKOM PORADENSKOM CENTRE pristupujeme ku každému pacientovi  individuálne a využívame holistický prístup liečby. Holistický prístup vychádza z toho , že ak sa chce človek z choroby skutočne vyliečiť musí pracovať na troch stupňoch ľudskej existencie :
DUŠA, MYSEĽ  A TELO, pretože každá choroba má pôvod v psychike.

Veľmi dôležitý je aj aktívny prístup klienta pri terapii u nás a následne aj ochota ďalej na sebe pracovať.

S čím Vám vieme pomôcť

•        Diagnostika pohybového aparátu a konzultácia vašich ťažkostí, návrh riešení.
  •         Liečba akútnych a chronických bolestí chrbta.
  •         Liečba po úrazoch a operáciách, terapia pooperačnej jazvy (artroskopia kolena, ramena, totálna endoprotéza bedrového kĺbu, kolenného kĺbu, operácie chrbtice, členkového kĺbu).
  •        Liečba bolestí hlavy, migrény, závrate (vertigo), pískanie v ušiach (tinitus).
  •        Liečba plochonožia, vbočeného palca (hallux valgus), pätová ostroha.
  •        Fyzioterapia pre ženy – Diastáza, bolestivá menštruácia, Endometrióza, funkčná sterilita.
  •        Uvoľnenie svalov, fascií, podkožia.
  •        Aktivácia Hlbokého stabilizačného systému.
  •        SM – Systém.
  •        Špecializujeme sa na rehabilitáciu u VÁS DOMA – Mobilný Fyzioterapeut a v zariadeniach sociálnych služieb. Táto rehabilitácia je určená pacientom s        obmedzenou hybnosťou, kedy je pacient pripútaný k lôžku a nemôže navštevovať fyzioterapeuta.
  • Do liečebných postupov zaraďujeme, rokmi zabudnutú no však veľmi účinnú, Hirudoterapiu – liečbu pijavicami lekárskymi. Pijavice využívame na liečbu mnohých ochorení, no taktiež v rehabilitácii, kedy dochádza k rýchlejšej a lepšej regenerácií organizmu, hojeniu rán, jaziev a dochádza k rýchlejšiemu dosiahnutiu zväčšenia rozsahu pohybu. Klient sa skôr dostáva k plnému zdraviu a do bežného života. Pri rehabilitácii športovcov nastáva po aplikácií pijavíc zvýšenie výkonnosti a rýchlejšia regenerácia po záťaži.
    Hirudoterapia napomáha pri bolestiach svalov, natrhnutí alebo natiahnutí svalov a pri preťažených svaloch.
  •    Nastavenie správnej životosprávy a denného režimu podľa Ayurvédy.

Recenzie

Mobilný fyzioterapeut